စရုိက္မ်ဳိးစုုံအဖုံဖုံ (မဟာေဗာဓိျမိဳင္ ဆရာေတာ္)



စရုိက္(စရိတ) = ပင္ကုိယ္ရုိးရာသူတကာျဖစ္ေနၾကထက္လြန္ကဲပုိမုိစြာ အျဖစ္မ်ားျခင္းေၾကာင့္၄င္း၊ မျပတ္ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္၄င္း
စရုိက္ဟုေခၚသည္။
စရုိက္ကုိ္ အကဲခတ္ရာ၌-
၁။ အသြားအလာ အေနအထုိင္အားျဖင့္ ၄င္း၊
၂။ ျပဳဖြယ္ကိစၥ အ၀၀တုိ႔၌ ၄င္း၊
၃။ စားသုံးသည့္ အစာအာဟာရ တုိ႔ကုိ၄င္း၊
၄။ ၾကည့္ပုံရႈပုံသဘာ၀ကုိ၄င္း၊
၅။ ကုိယ္ႏႈတ္အမူအရာႏွင့္ အတြင္း ဥာဥ္ကုိ၄င္း
    ၾကည့္ရႈ၍ အကဲခတ္တတ္ရာ၏။ အကယ္၍ တူသည္ပင္ဆုိေစဦး အေသးစိတ္ ၌ကား မတူသည္ကုိုပင္ေတြ႕လာရပါအံ့။

စရုိက္(၆)ပါး
(၁) ရာဂစရုိက္ = အာရုံခံစားရာ၌ မက္ေမာခုံမင္တတ္ေသာအက်င့္။
(၂) ေဒါသစရုိက္ = အာရုံခံစားရာ၌ မုန္းညႈိးျပစ္မွွားတတ္ေသာ အက်င့္။
(၃) ေမာဟစရုိက္ = အာရုံခံစားရာ၌ မေ၀ခဲြတတ္ေသာ အက်င့္။
(၄) ၀ိတက္စရုိက္ = အာရုံတပါးခံစားေနရင္းက အာရုံေျမွာင္ထားေသာအားျဖင့္တျခား
      အာရုံသုိ႔ကူးေျပာင္းခံစားတတ္ေသာ အက်င့္။
(၅) သဒၶါစရုိက္ = အျမတ္အာရုံခံစားမိရာ၌ မတုန္မလႈပ္ယံုၾကည္သက္၀င္တတ္ေသာ အက်င့္။
(၆) ဗုဒၶိစရုိက္ = အာရုံခံစားတုိင္း ထုိအေၾကာင္းကုိကြဲျပားစြာသိလ်က္က ခံစားတတ္ေသာ အမူအက်င့္။

သင္သည္ မည္သည့္စရုိက္၌ အၾကံဳး၀င္ေနပါသည္ကုိ စရုိက္တခုခ်င္းစီ၏ သေဘာ သဘာ၀ျဖင့္ခ်ိန္ထုိးလ်က္ ဆုံးျဖတ္ပါေလ။
သုိ႔မွသာ သင့္စရုိက္ႏွင့္ကုိက္ညီမည့္ ကမၼ႒ာန္းမ်ဳိးကုိ ေရြခ်ယ္တတ္ပါမည္။ စရုိက္သည္ကမာၻခ်ဥ္းေအာင္ပါရွိလာသည့္
ေရာဂါဆုိးတမ်ဳိးဟု သေဘာထားျပီး ကမၼ႒ာန္းသည္ ထုိေရာဂါဆုိးကုိကမၻာမွျပတ္ေအာင္ေျဖေဖ်ာက္ကုစားတတ္သည့္ု
ေဆးတမ်ိဳးဟုု သေဘာထားပါေလ။ စရုိက္ေျခာက္မ်ဳိးထဲမွတဦးတဦး၌ အားၾကီးေသာစရုိက္သည္
• တမ်ိဳးခ်င္းလဲ ရွိတတ္၏။
• ႏွစ္မ်ိဳးႏွစ္စားေလာက္အားၾကီးျပီးက်န္ေနာက္လုိက္မ်ားလဲရွိေနတတ္သည္။
• ႏွစ္မ်ိဳးသုံးမ်ိဳးအထိအားၾကီးေနတတ္ျပီး က်န္ေနာက္လုိက္မ်ားလဲရွိေနတတ္ေသးသည္။
စရုိက္ဆုိးမွန္သမွ် တမင္အားထုတ္စရာ မလုိေခ်။
စရုိက္ေကာင္းမွန္သမွ်လဲ တမင္အားမထုတ္ဘဲ မရႏုိင္ေခ်။

လူခ်င္းတူပါလ်က္ အသက္ရွဳဘာ့ေၾကာင့္ကဲြ
လူ႔ဘ၀ေရာက္ေသာ လူသားစင္စစ္ျဖစ္ပါလ်က္ ဘယ့္အတြက္ေၾကာင့္ စရုိက္ခ်င္း ကဲြျပားရပါသနည္းဟူျငားအံ့။
သတၱ၀ါတဦးႏွင့္တဦး သံသရာက်င္လည္ရမႈျခင္းမတူ။
သတၱ၀ါတဦးႏွင့္တဦး ေနာက္ေၾကာင္းလာရာလမ္းလည္းမတူ။
ဤမတူေသာ ႏွစ္ခ်က္သည္ ကဲြျပားျခင္း၏ အေၾကာင္းခံတခုျဖစ္၍ ေန၏။
• အခ်ဳိ႕ကား တိရ စၧာန္ဘုံဘ၀၌ အေနမ်ား၏။
• အခ်ဳိ႕ကား ျပိတၱာ၊ အသူရကာယ္ဘုံဘ၀တုိ႔၌ အေနမ်ား၏။
• အခ်ဳိ႕ကား လူ႕ဘ၀မ်ား၌ အေနမ်ား၏။
• အခ်ဳိ႕ကား နတ္၊ျဗဟၼာဘ၀တုိ႕၌ အေနမ်ားၾက၏။
• အခ်ဳိ႕ကား ငရဲျပီး ငရဲျဖစ္ေနတတ္၏။
   ဤသုိ႔အျဖစ္မ်ားရာဘုံဘ၀သုိ႔လုိက္၍လည္း စရုိက္တုိ႔သည္ ကဲြျပားျခားနားျခင္းသုို႔ေရာက္ၾကေလကုန္၏။

(၁) ရာဂ(ေလာဘ)စရုိက္အားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးဓေလ့
၁။ အသြားအလာ အေနအထုိင္ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႕၏။ ႏြဲ႕ေႏွာင္းေသာ ကုိယ္ အမူအရာရွိေခ်၏။ ညႈိဓါတ္အျပည့္ပါေသာအသံ
   ဟန္တုိ႔ႏွင့္သာ ဆက္ဆံေလ့ရိွွတတ္၏။
၂။ တံမ်က္လွည္းမႈ၊ အ၀တ္ေလွ်ာ္ခ်ဳပ္ဆုုိးမႈ၊ ၀တ္စားတန္ဆာဆင္ယင္ထုံးဖဲြ႕မႈ စသည့္ျပဳဖြယ္ကိစၥ မွန္သမွ် ေသသပ္က်နလွ၏။
   အထားအသုိမွန္သမွ် လွပ ေအာင္ျပင္ဆင္ မြမ္းမံလ်က္ ထားတတ္၏။
၃။ အစားအေသာက္ သုံးေဆာင္ရာ၌ကား ခ်ဳိဆိမ့္ေမႊးၾကိဳင္ေသာ အရသာမ်ဳိးတုိ႔ကုိ ေရြခ်ယ္စားသုံးေလ့ရွိတတ္၏။ စားေသာက္
   ေသာအခါတြင္ကား ေၾကာင္စားသကဲ့သုိ႔ပင္ အနည္းအက်ဥ္း မွ်သာ စားသုံးတတ္၏။ အေတာ္အသင့္ကာင္းမြန္ေသာ ပစၥည္း
   မ်ဳိးး၊ အရသာမ်ဳိးကုိပင္ အားရတင္းတိမ္ျခင္းမရွိေခ်။
၄။ ၾကည့္ရႈပုံသဘာ၀အားျဖင့္ေသာ္ကား အေတာ္အသင့္ သာယာလွပေသာ အဆင္းအသံစသည္ အာရုံမ်ဳိးေသာ္မွလဲ စဲြစဲြလမ္း
   လမ္းျဖင့္ မခြာခ်င္ေလာက္ေအာင္ပင္ အရသာခံၾကည့္ရႈသာယာတတ္ေခ်၏။ သမင္လည္ျပန္ကဲ့သုိ႔လဲ လြန္ခဲ့ျပီးအာရုံကုိပင္
   ေနာက္သုိ႔လွည့္ကာလွည့္ကာျဖင့္လည္း ၾကည့္ရႈသာယာတတ္ေလသည္။ ရင္ဆုိင္ေတြ႕ရာ၌ ညႈိ႕မ်က္လုံးကုိ အမ်ားဆုံးအသုံး
   ျပဳတတ္သည္။
၅။ ကုိယ္ႏႈတ္အမူအက်င့္ႏွင့္ စိတ္ေနသေဘာထားကာ ပရိယာယ္မာယာလည္း အလြန္ၾကြယ္၏။ ဟန္ေဆာာင္ျခင္း၊ေကာက္က်စ္
   စဥ္းလဲျခင္းလဲမ်ားလွ၏။ မာနၾကီး သေလာက္ ရမၼက္လဲ အလြန္ထူ၏။ အာရုံဆန္းမ်ားကုိအလြန္အမင္းႏွစ္သက္တတ္၏။လက္
   ထဲေရာက္ ပစၥည္း မည္မွ်ပင္ေကာင္းေစဦး အသုံးၾကာလွ်င္ရုိးတာ သြားတတ္ျပီးအျခားသူ၏ လက္၀ယ္ရွိ ပစၥည္းညံ့ႏွင့္လဲလွယ္
   ၍အသုံးျပဳတတ္၏။ အျခားလက္၀ယ္ရွိ ပစၥည္းကုိကားမည္မွ်ပင္ ည့ံပေစဦး ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း သာယာတတ္ေခ်၏။ မိမိလက္၀ယ္
   ရွိ ပစၥည္းေကာင္းႏွင့္ လဲလွယ္ဖုိ႔၀န္မေလးတတ္ေခ်။
   ဤကား ရာဂစရုိက္အားၾကီးသူ၏က်င့္ထုံးတည္း 


(၂) သဒၶါစရုိက္အားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးဓေလ့။
     ဘုရားစသည့္ ျမင့္ျမတ္ေသာအာရုံကုိခံစားရာ၍ သဒၶါအားၾကီသူျဖစ္အံ့။
အထက္ဆုိခဲ့သည့္ အခ်က္ငါးခ်က္တြင္ အထက္ေလးခ်က္ကား ရာဂအားၾကီးသူ ႏွင့္အတူတူပင္။ စိတ္ေနသေဘာထားမွာမူကား
ေျပာင္းျပန္ ဆန္႔က်င္ဘက္ ျဖစ္၍ေန၏။ မာယာစသည့္ယုတ္ၾကမ္းေသာ အကုသုိလ္စိတ္မ်ား ျဖစ္ေလ့မရွိ။ ေသာမနႆကုသုိလ္
စိတ္ျဖင့္သာ တပါးသူ၌စြန္႔ၾကဲေပးကမ္းေလ့ရွိျခင္း၊ သနားၾကင္နာ စိတ္ရွိျခင္း၊ ေမတၱာတရားမ်ားသာ ထြန္းကားေနတတ္၏။ တပါး
သူတုိ႔ႏွင့္ ဆက္ဆံရာ၌ ေဆြမ်ဳိး၊ တစိမ္းမခဲြျခားတတ္။ ကုိယ့္ထက္သာေတြ႕က၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာ ခ်ီးမြမ္း ေျမာက္တင္မႈျပဳတတ္
သလုိ ကိုယ့္ထက္နာ ေတြ႔ပါကလဲ စာနာေထာက္ထားျခင္း၊ သနားျခင္းတုိ႔ျဖင့္ေျမာက္တင္မႈျပဳတတ္ေခ်ေသး၏။
     ရဟန္းသံဃာေတာ္တုိ႔ႏွင့္ေတြ႔ရာ၌ ရိုေသစြာဆည္းကပ္တတ္ျခင္း၊ ထိုုရဟန္း ေတာ္တုိ႔ ေဟာညြန္ျပသဆုိဆုံးမေသာ
တရားေတာ္တုိ႔၌ ရုိက်ဳိးစြာ နာခံမွတ္သား ေလ့ရွိျခင္း၊ မွတ္မိသည့္ အားေလ်ာ္စြာ လုိက္နာက်င့္သုံံးျခင္းအမႈ ျပဳတတ္၏။ ဘုရား၊
တန္ေဆာင္း၊ ေက်ာင္းကန္တုိ႔၌လဲ ရိုေသစြာဆည္းကပ္ကုိးကြယ္ျခင္း၊ အသစ္အသစ္လဲ ထပ္မံေဆာက္လုပ္လ်က္ ကုိးကြယ္ျခင္း
ျဖင့္ ကုသုိလ္ျပ႒ာန္း ေသာ ေစတနာမ်ားသာအစဥ္ျဖစ္ေပၚေစတတ္၏။
   ဤကား သဒၶါအားၾကီးသူ၏က်င့္ထုံးတည္း။ 


(၃) ေဒါသအားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးဓေလ့
   အာရုံခံစားရာ၌ မုန္းညႈိးပစ္မွားေသာ ေဒါသစရုိက္ အားၾကိးသူျဖစ္အံ့။
၁။ အသြားအလာ အေနအထုိင္တုိ႔၌ ႏြားရူးစူးထုိး နဖားၾကဳိးတင္းသည့္ႏွယ္ လ်င္ျမန္ရႈးရွားေျခဖ်ားကုုိ ေထာက္လ်က္ ေထာက္လ်က္
   သာ သြားလာေလ့ရွိတတ္၏။ ရုန္႕ရင္း ၾကမ္းတမ္းေသာကုိယ္ႏႈတ္အမူအရာရွိ၏။ လမ္းေတြ႔သမွ် သစ္ငုတ္ေက်ာက္ခဲ စေသာအရာ
   ၀တၳဳကုိမွ် သည္းခံႏုိင္ျခင္းမရွိ။ ရန္ဘက္လုပ္ကာ တြနး္္၍ တုိက္၍သြားတတ္ေခ်ေသး၏။
၂။ ျပဳဖြယ္ကိစၥအ၀၀၌ကား ေသသပ္က်နအခ်ဳိးအစားလွပျခင္းမရွိ။ ေကာင္းမြန္လွပေသာ ၀တ္စားတန္ဆာပင္ျဖစ္ေစဦးကပုိကရုိ ဖရုိ
   ဖရဲျဖင့္ ျဖစ္သလုိ၀တ္ဆင္ေလ့ ရိွတတ္၏။ ေျဖးညင္း သာယာစြာျပလုပ္ရမည့္ကိစၥမွန္သမွ်၌ အံ၀င္ခြင္က်မ၇ွိလွ။ ျဖစ္ကတက္ဆန္း
   ျဖင့္လဲ ျပီးစလြယ္ ျပဳတတ္၏။ အထားအသုိမွန္သမွ်လဲေသသပ္က်နျခင္းမ၇ွိ။ စနစ္တက်ထားသုိျခင္းလ ဲမရိွွေခ်။
၃။ စားေသာက္ရာ၌ကား တရႈးရွဲရွဲမည္ေအာင္လဲ စားတတ္၏။ ပလုပ္ပေလာင္းလဲ စား တတ္၏။ စိတ္ရွည္လက္ရွည္၀ါးျခင္းမရွိလဲ
   လံုးျခမ္းကဲြမွ်၀ါးလ်က္ မညက္မေညာႏွင့္ပင္ ၀ါးမ်ဳိပစ္တတ္၏။အစာ၌အေကာင္းအဆုိးမေရြးတတ္။ အထူးသျဖင့္ အခုိးအမြန္မ်ား
   ေသာ ပ၊ူစပ၊္ခ်ဥ္၊ငန္ စသည့္စူးရွေသာအရသာမ်ဴိးကုိကား အေလးေပးစားသုံးတတ္၏။
၄။ ၾကည့္ရႈရာ၌ကား ရႈသုိးသုိးလုပ္လ်က္ မေခ်မငံၾကည့္တတ္၏။ မည္မွ်ေကာင္းမြန္ လွပေသာ အာာရုံပင္ျဖစ္ေစဦးတၾကိမ္မွ်ေစြြၾကည့္
   ျပီးျပန္လည္၍ေခါင္းငုံ႔သြားတတ္၏။ မေကာင္းေသာ အာ၇ုံႏွင့္ ေတြ႔လွ်င္မူကား ေျမြြေပြးတုတ္ေထာက္ ေျမြေဟာက္ခဲမွန္ပမာ ေဒါသ
   မာန္ထၾကမ္းတမ္းစြာဆက္ဆံေလ့ရွိတတ္၏။စိတ္ရွည္ျခင္း၊သည္းခံလုိျခင္း၊ေအာင့္အီးခ်ဳပ္တည္းထားျခင္း၊ခြင့္လြတ္ျခင္း စေသာသူ
   ေတာ္ေကာင္းတရားမ်ားသူ႕တြင္ မထြန္းကားေခ်။
၅။ စိတ္ေနသေဘာသြားအားျဖင့္ကား အာဃာတရန္ျငိဳးဖြဲ႔ျခင္း၊ မစၧရိယ-မနာလုိသ၀န္ တုိျခင္း၊မကၡ-သူတပါးဂုဏ္ကုိဖ်က္စီးလုိျခင္း၊
   ပ႒ာသ-တဖက္သုိ႕ ဂုဏ္တုဂုဏ္ျပိင္ျပဳလုပ္လုိျခင္း ဒုဗၺဇ-အေျပာရအဆုိရခက္လွျခင္း ဤအကုသုိလ္တရားမ်ားသာ အျဖစ္မ်ား
   ေလ့ရွိသည္။ တဖက္ႏွင့္တဖက္ ရန္ပဲြဆုိလွ်င္ကာသူ႕အတြက္ေပ်ာ္ပဲြရႊင္ပဲြတမွ်သာတည္း။
   ဤကား ေဒါသအားၾကီးသူ၏က်င့္ထုံးတည္း။ 
(၅) ေမာဟစရုိက္အားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးဓေလ့
   အာရုံခံစားရာတုိင္း၌ မေ၀ခဲြတတ္ေသာ ေမာဟအားၾကီးသူျဖစ္အံ့။
၁။ အသြားအလာအေနအထုိင္စသည္တုိ႔၌ မိႈင္တိမႈိင္ေ၀ မယဥ္ေက်းေသာ အသြင္အျပင္သာရွိ၏။ သြားရာ၌ ဖ၀ါးေနာက္ငွင္ မလွမ္းခ်င္
   သလုိလို လွမ္းခ်င္သလုိလုိလဲ ရွိတတ္၏။ ဂရုတစုိက္သြားျခင္းမ်ဳိးျဖစ္ေသာ ေလးနက္ သိမ့္ေမြ႕ျခင္း၊ လ်င္ျမန္ျဖတ္လက္ျခင္း အလ်င္း
   မရွိေခ်။ ပ်င္းရိပ်င္းရာ စိတ္လက္မပါ့တပါျဖင့္ ဖြတ္ပတတ္ တုိ႕၏သြားလာျခင္းမ်ဳိးျဖင့္သာ သြားလာေလ့ရွိတတ္၏။
၂။ ျပဳဖြယ္ကိစၥမ်ား၌ကား မည္သည့္အလုပ္ကုိမွ် လက္စသတ္ေေလ့မ၇ွိတတ္ေခ်။ ဟုိစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္ျဖင့္သာ ေသာင္တင္ေနတတ္၏။
   အမ်ားကေကာင္းသည္ေျပာတုိင္း လုိက္လုပ္ေလ့ရွိတတ္ေသာေၾကာင့္ လဲ ေပြလိမ္ရႈပ္ရွပ္ျဖင့္ လက္စမသတ္ရသည္ကမ်ား တတ္လွ၏။
   အထားအသုိတုိ႔ကုိ ၾကည့္ျပန္ပါကလဲ ကစဥ့္ ကရဲ ျပန္႔က်ဲလ်က္သာ ေတြ႕ရေခ်၏။
၃။ စားေသာက္ရာ၌ကာ ထမင္းလုပ္အကုိင္အျပဳ အယူအတိမ္းကအစ ေသသပ္ က်နျခင္းမရွိ။ မိမိႏွင့္သင့္မသင့္ ေတာ္မေတာ္ကုိမေ၀ခြဲ
   တတ္။ အမ်ားကေကာင္းသည္ ေျပာလွ်င္လဲ လုိက္လံစားသုံးတတ္၏။ ေတြ႔ကရာ ျမင္သမွ်ကုိလဲ စားသုံးေလ့့ရွိတတ္၏။
၄။ အာရုံကုိၾကည့္ရႈခံစားရာ၌ကား မေ၀ခဲြတတ္ေသာအၾကည့္မ်ဳိးျဖင့္ ၾကည့္ရႈခံစားတတ္ျပီး မ၀ံ့မရဲ လည္းျဖစ္၍ေနတတ္ေသး၏။ ၾကည့္ရင္း
   ၾကည့္ရင္းမွ ေငးေငးငုိင္ငိုင္လည္းျဖစ္၍ သြား တတ္ ေသး၏။ ၾကည့္ရႈျပီး ေနာက္၌လည္း အေၾကာင္းကားမည္သုိ႔ဟု တိတိပပေ၀ခြဲ
   ဆုံးျဖတ္ႏုိင္ျခင္းမရွိ။ အမ်ားတုိ႕ခဲြျခားဆုံးျဖတ္သည့္ အတိုင္းသာ ေနာက္ေယာင္လုိက္၍ ေ၀ဖန္တတ္၏။
၅။ စိတ္ေနသေဘာထားမွာမူကာ သတိပညာကင္းလ်က္ ထုိင္းမိႈင္းဖ်င္းအျခင္း၊ စိတ္လႈပ္ရွားပ်ံ႕လြင့္ျခင္း တုိ႔ျဖင့္သာ အခ်ိန္ကုန္လြန္ေစ
   တတ္၏။ အရာရာတိုင္းတို႔၌ အေကာင္းအဆုိးအေၾကာင္းအက်ဳိး မခဲြျခားတတ္ေခ်။ သူတကာက ခ်ီးမြမ္းသူကုိပင္ သံေယာင္လုိက္ခ်ီးမြမ္း
   တတ္ျခင္း၊ သူတကာက ကဲ့ရဲ့သည္ကုိလည္း ေရာေယာင္ ကဲ့ရဲ့တတ္ျခင္းျဖင့္ သူတကာ၏ေနာက္လုိက္အျဖစ္ျဖင့္သာ အသက္ရွင္လ်က္
   ေနရရွာ၏။ စင္စစ္ေသာ္ကား ဤေမာဟစရုိက္ အားၾကီးသူသည္ တိရစၧာန္ဘ၀ အျဖစ္မ်ားျပီး လူ႕ဘ၀အျဖစ္ နည္းသူမ်ား၏ မူပိုင္စရုိက္
   သဖြယ္ သာျဖစ္ေခ်၏။ သုိ႔ေၾကာင့္အရာရာ၌ မေ၀ခဲြႏုိင္ျခင္း ေၾကာက္ရြံ႕စုိးထိတ္ျခင္းမ်ားျဖင့္သာ ျပည့္ႏွက္္လ်က္ ရိွွေနတတ္ေခ်၏။
   ဤကား ေမာဟစရုိက္အားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးတည္း။
(၆) ၀ိတက္စရုိက္အားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးဓေလ့
   ၀ိတက္စရုိက္ေခၚ အေတြးအၾကံအားၾကီးသူျဖစ္အံ့။
   ၾကံစည္စဥ္းစား စိတ္ကစားမႈမ်ားသာအားၾကီးေနတတ္ျပီး လက္ေတြ႔ကာ ဘာမွ် ေပၚမလာေခ်။ ထုိအေတြးအၾကံတုိ႔ရင္၀ယ္မဆံ့
ကန္႔သတ္၍ပင္ထားမရေသာအခါ ပါးစပ္မွတဖြာဖြာေျပာလ်က္ေမွ်ာေနတတ္ျပီး ကုိယ္ေတြ႔၌ အင္အားခ်ိနဲ႔ ခပ္ယဲ့ယဲ့သာျဖစ္ေန တတ္၏။
မည္သည့္အရာမွ်ဟုတ္တိပတ္တိမရွိဘဲ ေမာဟ စရုိက္အားၾကီးသူႏွင့္ တေထရာ ထဲပင္ျဖစ္၍ေနတတ္၏။ အၾကံၾကီးသေလာက္လက္ေတြ႔၌
ေသာင္မတင္ေရမက်ျဖင့္ ခရီး ျပီဆုံးတတ္၏။
   ေကာင္းေသာကိစၥ၌လည္း အစြမ္းအစမရွိ ပ်င္းရိဖင့္ႏြဲျခင္းျဖင့္သာအခ်ိန္ ကုန္လြန္ေစ၏။ မေကာင္းေသာကိစၥ၌လည္း သတၱိမရွိေၾကာက္ရြံ႕
ေနာက္ဆြဲဖင့္ႏြဲ၍ပင္ ေနတတ္ျပန္ေခ်၏။ အရာရာေသာ ကိစၥ တုိ႔၌ပင္ မေတြ႔ၾကံဳရင္မဆုိင္ရေသးမီကပင္ ၾကိဳတင္ ထိတ္လန္႔ျခင္း၊စုိရိမ္ပူပန္္
စိတ္မ်ားျခင္းျဖင့္ စိတ္လႈပ္ရွား ေနသျဖင့္တကယ္ရင္ဆိုင္ ေတြ႔ေသာအခါတြင္မူကာ အလြဲလြဲအေခ်ာ္ေခ်ာ္ခ်ည္းျဖစ္၍ေနတတ္၏။
ထုိအဖ်င္းသမားသည္ မိမိကဲ့သုိ႔အဖ်င္းအဖ်င္းခ်င္းသာ ေပါင္းဖက္လ်က္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး စကားမ်ားျဖင့္ၾကံစည္ စဥ္းစား ျခင္းမ်ားျဖင့္သာ
အခ်ိန္ကုိကုန္လြန္ေစတတ္ေခ်၏။
   ဤကား ၀ိတက္စရုိက္အားၾကီးသူ၏ က်င့္ထုံးဓေလ့တည္း။

0 comments:

Post a Comment

(အတၱာဟိ အတၱေနာ နာေထာ) မိမိသည္သာလ်ွင္ မိမိ၏ အားထားရာျဖစ္သည္။

 
IT sharing © 2012 | Designed by LogosDatabase.com, in collaboration with Credit Card Machines, Corporate Headquarters and Motivational Quotes