ယင္းစီမံကိန္းတြင္ ပါဝင္သည့္ စစ္ေတြေရလမ္းေၾကာင္း ျပဳျပင္ရန္ တ႐ုတ္မွ ကမာၻ႕တတိယ အႀကီးဆံုး ေသာင္တူး ေရယာဥ္ႀကီး ယခုလအတြင္း လာေရာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထိုေသာင္တူးေရယာဥ္ႀကီးသည္ အေရွ႕ ေတာင္အာရွတြင္ အႀကီးဆံုး ျဖစ္ၿပီး ကမာၻတြင္ တတိယအႀကီးဆံုးျဖစ္ကာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ CCCC Tianjin Dredging Co., Ltd. မွပိုင္ဆိုင္ေသာ ေရယာဥ္ႀကီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီကို ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းမွာ ပါဝင္တဲ့ စစ္ေတြ ေရလမ္း ေၾကာင္း ျပဳျပင္ဖို႔ ေခၚယူတဲ့အတြက္ လာေရာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စစ္ေတြေရလမ္းေၾကာင္း က တျခားေရလမ္းေၾကာင္းေတြလို မဟုတ္ဘဲ ေက်ာက္သားေတြရွိတဲ့အတြက္ အခုလို ကမာၻ႕အဆင့္မီ ေသာင္တူးေရယာဥ္ႀကီးနဲ႔ ျပဳျပင္ဖို႔ ေဆာင္ရြက္တာျဖစ္ပါတယ္” ဟု CCCC Tianjin Dreding Co., Ltd. Overseas Business Dept. မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ယင္းကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းသည္ အိႏၵိယႏုိင္ငံ ကိုလ္ကတၱားမွ မီဇိုရမ္ေဒသသို႔ ကုန္ပစၥည္းမ်ား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ႏိုင္ေရးအတြက္ အိႏၵိယမွ အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ သြားမည့္ စီမံကိန္း ျဖစ္သည္။ “စီမံကိန္းအရ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီးေတြ စစ္ေတြ ေရလမ္းေၾကာင္းကို အလြယ္တကူ ဝင္ေရာက္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ေရနက္ရေအာင္ ေရလမ္းေၾကာင္း ျပဳျပင္ျခင္းလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေဆာင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီးေတြ အသစ္တည္ေဆာက္မယ့္ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းမွာ ဆိုက္ကပ္ႏုိင္ၿပီး ရခိုင္ ျပည္နယ္ကို ျဖတ္ကာ မီဇိုရမ္ေဒသကို ကုန္ပစၥည္းမ်ား အလြယ္တကူ တင္ပို႔ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ယင္းက ေျပာသည္။
အရင္က စစ္ေတြ ေရလမ္းေၾကာင္းအား ျပဳျပင္ရာတြင္ ေအာက္ခံေက်ာက္သားမ်ားအား မိုင္းခြဲရွင္းလင္းၿပီး ေဆာင္ရြက္ရေၾကာင္း သိရသည္။ ထိုသို႔ မုိင္းခြဲၿပီး ေရလမ္းေၾကာင္း ရွင္းလင္းျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ျခင္းေၾကာင့္ ေရေပၚေရေအာက္ သယံဇာတမ်ား ပ်က္စီး မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚၿပီး သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ကို ထိခိုင္ေစႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ေရလမ္းေၾကာင္း ျပဳျပင္ျခင္းေၾကာင့္ မလိုလားေသာ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ ထိခိုက္ပ်က္စီးမႈႏွင့္ ေရေပၚေရေအာက္ သယံဇာတမ်ား ပ်က္စီးမႈကို ကမာၻ႕အဆင့္မီ ေသာင္တူးေရယာဥ္ႀကီး အသံုးျပဳျခင္းျဖင့္ ကာကြယ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။





0 comments:
Post a Comment
(အတၱာဟိ အတၱေနာ နာေထာ) မိမိသည္သာလ်ွင္ မိမိ၏ အားထားရာျဖစ္သည္။